Blogs
Bez šeit un tagad, mūsuprāt, ir vēl divi svarīgi atskaites punkti. Pirmkārt, kas ir padarīts un ko mēs no tā varam iemācīties. Otrkārt, kur virzās un kādas tendences iezīmē industrija. Par šiem diviem atskaites punktiem - mūsu blogā.
AB testēšana un Conversion rate optimization
AB testēšana ir viens no bieži lietotiem eksperimentu veidiem CRO programmās. Tā ietver salīdzinoši vienkāršu pieeju, kurā tiek izvirzīta hipotēze un tiek izveidotas divas salīdzināmas versijas (A un B), un tiek mērītas versiju atšķirības pret esošo versiju. Katrā testa versijā tiek ieviestas noteiktas izmaiņas, piemēram, dizaina elementu, virsrakstu, teksta, krāsu vai izvietojuma modificēšana, lai noteiktu kuru elementu mainot var ietekmēt hipotēzē noteiktos rādītājus.
Kā atšķiras CRM sistēma no ERP sistēmas?
Lai gan abi IT sistēmu veidi ir svarīgi un var darboties kopā, to galvenie mērķi un funkcionalitāte atšķiras. CRM vairāk koncentrējas uz klientu datu pārvaldību un pārdošanas procesu vadību, savukārt ERP ir vairāk orientēts uz uzņēmuma resursu pārvaldību un darbības procesiem visā uzņēmumā. Dažreiz uzņēmumi izmanto gan CRM, gan ERP sistēmas, lai saskaņotu un optimizētu dažādas uzņēmuma funkcijas un uzlabotu kopējo darbību.
Headless CMS izmantošana mājaslapas izveidē
Neliels ieskats mājaslapu izveidē izmantojot Statamic CMS Wordpress vietā.
Juridiskie riski mājaslapu īpašniekiem
iConcept bloga rakstā ir apkopta informācija, kas jāņem vērā veidojot mājaslapu vai interneta veikalu no juridiskā skatupunkta. Aplūkoti 5 galvenie juridiskie riski mājaslapas īpašniekam.
Jaunā Clean R klientu portāla izstrāde – tikvien kā 3 mēnešos Case Study
Mājaslapa, kas taupa laiku, līdzekļus un enerģiju – MANS CLEAN R Trīs mēnešu laikā realizēts projekts pierādījis, ka ar konceptuālu pieeju, labu sagatavošanos un strādājot plecu pie pleca ar klientu var radīt produktu, kas būtiski ieekonomē daudz resursu. Mērķis &nd...
Kas ir vārdu savienojums User experience?
User experience vēsture un principi User experience ir daļa no zinātnes par cilvēka saziņu ar datoru (computer-human interaction). Zinātne, kas no skaitļošanas pirmsākumiem ir veidojusi dialogu starp lietotāju un iekārtu. Vietu, kur notiek datu ievade un izvade ar un uz kādu no sas...
Gatavojos uzsākt biznesu. Vai man ir vajadzīga mājaslapa?
Šajā brīdī tev droši vien ir simt un viena cita problēma. Vai tiešām jāiekuļas vēl vienā klapatā, kas prasīs gan laiku, gan naudu? Mēs domājam, ka jā. Pirmkārt, tāpēc, ka uztaisīt mājaslapu nav liela klapata. Otrkārt, izlasi šo rakstu par, mūsuprāt, svarīgākajiem iemesliem, kāpēc tev to vajag.
E-komercijas nākotnes prognozes. Kas mūs sagaida tuvāko gadu laikā?
Desmit no tendencēm, kuras industriju ietekmē jau tagad un tuprinās mainīt iepirkšanās paradumus turpmākajā piecgadē.
10 svarīgi elementi jaudīgas e-komercijas vietnes izveidošanai
Tiešsaistes pārdošana, protams, nav nekāds jaunums – pandēmija ir tikai vēl viens iemesls arvien vairāk uzņēmumiem tai pievērsties. Pirms apsverat šāda projekta uzsākšanu, iesakām izlasīt par desmit elementiem, kas ieliks labu pamatu e-komercijas vietnei.
Kā divās nedēļās izdarīt gada darbu? Covid19.gov.lv Case Study
12. martā valstī izsludināja ārkārtējo situāciju, jau 25. martā tika atklāta vienotā informatīvā mājaslapa par Covid-19. Citkārt birokrātiska un dārga projekta izstrāde šoreiz notika neticami ātri un turklāt ar ierobežotu budžetu.
Kas jauns mājaslapu izstrādē? Tendences 2020-2021
Veltījām vienu pēcpusdienu tam, lai izrunātu, kas, mūsuprāt, tuvākā gada laikā ietekmēs jomu, kurā strādājam. Lūk, kāds apkopojums mums sanāca.
Mājaslapas responsīvais dizains – vēlreiz par svarīgāko
Par mājaslapas responsīvo dizainu esam runājuši jau iepriekš, bet, ņemot vērā, ka vairāk nekā 50% mājaslapu apmklētāji tās apmeklē no mobilajiem telefoniem, ir vērts atgriezties pie šīs tēmas. Tiem, kas terminu “responsīvais dizains” dzird pirmo reizi, psakaidrojam, ka tas ir speciāls mājaslapas dizains, kas ir draudzīgs mobilajām ierīcēm (planšetes, mobilie telefoni).
Mājas lapas izstrāde un tās galvenie posmi
Mājaslapas izstrādes posmi parasti ietver vairākas darbības, kas tiek veiktas, lai izveidotu un publicētu mājaslapu. Šeit ir pamata posmi, kas parasti tiek veikti mājaslapas izstrādes procesā: Plānošana: Šajā posmā tiek izveidota mājaslapas koncepcija, definēti mērķi, m...
Mājas lapu izstrādes cena
Mājas lapu izstrādes cena var būt sākot no dažiem simtiem eiro līdz dažiem desmitiem tūkstošiem eiro. Jo vairāk priekšdarbi tiks veikti, jo ārpakalpjums ar profesionālu web dizainu nu mājas lapas izstrādi būs atbilstošāks tam, ko prasa mājaslapu apmeklētāji.
Vai zini, ko patiesībā simbolizē BMW, AMAZON, LG un citu populāru zīmolu logotipi?
Iespējams, kādreiz esat dzirdējuši par uzņēmumu logotipiem, kuriem ir kāds slepens vēstījums. Izrādās, kā tādu ir gana daudz. Mēs apkopojām zināmākos zīmolus, kuru logotipos slēpjas kas vairāk nekā tikai nosaukums.
Cik maksā mājas lapas izstrāde?
Mājas lapu izstrādes jomā darbojamies jau vairāk kā 8 gadus, taču vēl joprojām precīzu atbildi sniegt uz šādu jautājumu nevaram pirms nav veikta skrupoloza pirmsizstrādes analīze. Pēc mājas lapas pirmizstrādes analīzes varam dot jau precīzu mājas lapas izstrādes tāmi.
Bizness sociālajos tīklos: iconcept ceļvedis
16.10.2015 Ņemot vērā, cik daudz cilvēku lieto internetu un sociālos medijus (70% ameikāņu lieto Facebook [1], 80% Latvijas iedzīvtāju ir sasniedzami internetā [2]), uzņēmumi nevar atļauties nebūt dažādos sociālajos tīklos. Lai gan jums būtu jāizmanto šo mediju sniegtās priekšroc...
MĀJAS LAPAS RESPONSĪVAIS DIZAINS – NEPIECIEŠAMĪBA VAI LIEKA IZŠĶĒRDĪBA?
Responsīvais mājas lapas dizains (Responsive Web Design) – jeb adaptīvais dizains ir mājas lapu dizains, kas nodrošina korektu mājas lapu attēlošanu uz dažādām ierīcēm (datoros, viedtelefoni, planšetdatori u.t.t.), respektīvi, mājas lapa ir izveidota tā, lai pati zinātu kā viņai būtu jāparādās, lai lietotājam mājas lapas apskate būtu maksimāli atvieglota.
LIETAS, KAS RAKSTURO SLIKTAS MĀJASLAPAS
Daudzi uzņēmumu vadītāji neapzinās, ka viņu mājaslapas kādam nepatīk. Citreiz pat mājaslapu veidotāji un uzturētāji to neapzinās. Tāpēc apkopojām astoņas svarīgākās lietas, kas var aizbiedēt mājaslapas apmeklētāju un potenciālo klientu, no kurām noteikti vajadzētu izvairīties.
Facebook mainās: Kā izmaiņas ietekmēs lietotājus?
Tas, ka Facebook ikas, ka Facebook ik pa laikam veic kādas izmaiņas, nav nekas jauns. Tomēr jaunās sociālā tīkla izmaiņas ietekmēs mūs visus. Tās priecēs privātpersonas, bet juridiskām personām jeb uzņēmumiem, organizācijām u.c. šīs izmaiņas nebūs tik pozitīvas.