Sazinies ar mums
Sazinies ar mums
Jaunā Clean R klientu portāla izstrāde – tikvien kā 3 mēnešos Case Study

Jaunā Clean R klientu portāla izstrāde – tikvien kā 3 mēnešos Case Study

Mājaslapa, kas taupa laiku, līdzekļus un enerģiju – MANS CLEAN R

Trīs mēnešu laikā realizēts projekts pierādījis, ka ar konceptuālu pieeju, labu sagatavošanos un strādājot plecu pie pleca ar klientu var radīt produktu, kas būtiski ieekonomē daudz resursu.

Mērķis – atslogot klientu zvanu centru
Clean R ir liels uzņēmums ar plašu klientu bāzi. Tā kā pakalpojumi ir vairāk vai mazāk standartizēti, Clean R zvanu centrs ikdienā tika noslogots ar klientu jautājumiem, kas lielākoties atkārtojās. Pie mums uzņēmums atnāca ar vēlmi optimizēt informācijas apmaiņu, digitalizējot un automatizējot to.

Lai arī projekta realizācijai bija ierobežots termiņš – tikvien kā 3 mēneši
Bijām priecīgi, ka klients piekrita ielikt pamatīgu fundamentu topošajam portālam un atvēlēt daļu laika un līdzekļu izpētei. Veicām vecās mājaslapas analīzi un apzinājām to informāciju, kas visvairāk interesē Clean R klientus. Uz šī pamata tika būvēta jaunā portāla struktūra, kurā iestrādāts ērts rīks atbildēm uz biežāk uzdotajiem jautājumiem un iespēja klientam pašam apskatīt un pārvaldīt savus datus, kā arī karte ar tuvāk pieejamajiem atkritumu šķirošanas punktiem.

Galu galā jaunais Clean R portāls ne vien atslogo klientu apkalpošanas centrus, bet arī pašam lietotājam sadarbību ar uzņēmumu padara daudz vieglāku. Sadaļā mans.cleanr.lv ir iespēja apskatīt rēķinu informāciju, mainīt un pat pieslēgt jaunus pakalpojumus. Drošībai digitālajā vidē, pierakstīšanās portālā notiek ar autentifikāciju caur banku.

Protams, lietotāja ērtības ir tikai redzamā daļa no šīs funkcionalitātes. Uzņēmuma iekšienē tā ir gudra ERP jeb resursu plānošanas sistēma, kas būtiski optimizē pakalpojumu administrēšanu un plānošanu.

Veiksmes pamatā – sadarbība
Projektu ne vien izdevās pabeigt paredzētajā laikā, bet arī radīt patiesi vērtīgu rezultātu, ar ko īpaši lepojamies. Noteikti daļa no šīs izdošanās bija fakts, ka procesā aktīvi iesaistījās abas puses – tas tapa ciešā sadarbībā. Bijām droši, ka pārzinām visas nianses, lai padarītu informācijas apmaiņu starp klientu un uzņēmumu efektīvu.

Kad līdzdarbība ir tik veiksmīga, projektā izdodas iestrādāt arī kādu inovatīvu un konceptuālu elementu. Šoreiz, ņemot vērā Clean R specifiku, radījām mājaslapu, kura pēc noklusējuma atveras tumšajā jeb eco režīmā – tas mazina gaismas piesārņojumu un taupa ierīču akumulatorus. Jā, tā varbūt ir maza detaļa, bet tieši no šādiem maziem klucīšiem veidojas uzņēmuma tēls un tiek realizēta kopējā komunikācijas stratēģija. Kā saka, sīkums, bet patīkami.

Raksti

Facebook mainās: Kā izmaiņas ietekmēs lietotājus? Skatīt vairāk
LIETAS, KAS RAKSTURO SLIKTAS MĀJASLAPAS Skatīt vairāk
MĀJAS LAPAS RESPONSĪVAIS DIZAINS – NEPIECIEŠAMĪBA VAI LIEKA IZŠĶĒRDĪBA? Skatīt vairāk
Bizness sociālajos tīklos: iconcept ceļvedis Skatīt vairāk
Cik maksā mājas lapas izstrāde? Skatīt vairāk
Vai zini, ko patiesībā simbolizē BMW, AMAZON, LG un citu populāru zīmolu logotipi? Skatīt vairāk
Mājas lapu izstrādes cena Skatīt vairāk
Mājas lapas izstrāde un tās galvenie posmi Skatīt vairāk
Mājaslapas responsīvais dizains – vēlreiz par svarīgāko Skatīt vairāk
Kas jauns mājaslapu izstrādē? Tendences 2020-2021 Skatīt vairāk
Skatīt vairāk

Kontakti

Satekles iela 2c, Rīga, Latvija, LV-1050

+371 67 288 887

[email protected] © SIA iConcept 2021

SIA “iConcept” 2023. gada 3. aprīlī ir noslēdzis līgumu Nr. SKV-L-2023/198 ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru par atbalsta saņemšanu pasākuma “Starptautiskās konkurētspējas veicināšana” ietvaros, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds.

Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes (cookies). Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai.