CRM sistēmu izstrāde nodrošina uzņēmumiem iespēju centralizēti pārvaldīt klientu datus un optimizēt ikdienas procesus. Ja tavs bizness ir izaudzis līdz brīdim, kad manuāla informācijas apkopošana un klientu pārvaldība kavē izaugsmi, ir laiks ieviest CRM risinājumu. Tas palīdzēs uzturēt klientu datubāzi, uzlabot pārdošanas vadību un integrēt procesus ar citām IT sistēmām.
Uzņēmumi izvēlas veidot pielāgotu CRM sistēmu, lai tā kalpotu konkrētām biznesa vajadzībām un nodrošinātu precīzu atbalstu ikdienas darbībām. Atšķirībā no universāliem CRM risinājumiem, pielāgota sistēma integrējas ar jau esošo infrastruktūru un tiek konfigurēta tā, lai atspoguļotu uzņēmuma procesus.
Mēs specializējamies CRM (klientu attiecību vadības) un ERP (resursu plānošanas un pārvaldības) sistēmu izstrādē un pielāgošanā, nodrošinot augstu funkcionalitāti un drošību.
CRM sistēmas izstrādes process ietver vairākus skaidri definētus posmus, kas nodrošina risinājuma kvalitāti un efektivitāti.
CRM izstrāde sākas ar detalizētu uzņēmuma procesu analīzi. Mēs izvērtējam biznesa mērķus, identificējam kritiskos procesus un nosakām, kā CRM sistēma var tos uzlabot. Prasību definēšanai izmantojam vizuālus rīkus - FigJam un Figma.
CRM plānošanas posmā tiek sagatavots detalizēts laika grafiks, resursu sadale un sistēmas arhitektūra. Dizains tiek pielāgots uzņēmuma vizuālajai identitātei, nodrošinot lietotājiem intuitīvu un ērti lietojamu saskarni.
CRM programmēšanas posmā sistēma tiek veidota atbilstoši definētajām prasībām. Izmantojam modernas tehnoloģijas un programmēšanas valodas, lai nodrošinātu ātru darbību, mērogojamību un uzticamību.
CRM testēšana ietver funkcionalitātes, drošības un veiktspējas pārbaudi. Procesā tiek iesaistīti arī uzņēmuma darbinieki, lai validētu sistēmas atbilstību reālajām vajadzībām un lietojamībai.
CRM ieviešanas posmā sistēma tiek integrēta uzņēmuma ikdienas darbā. Papildus nodrošinām apmācību darbiniekiem, kas līdz šim nav bijuši iesaistīti izstrādē, lai nodrošinātu ātru un efektīvu pāreju uz jauno risinājumu.
Gatavas CRM sistēmas piedāvā plašu funkcionalitāti un ir ātri pielāgojamas uzņēmuma pamatvajadzībām. Atkarībā no nozares un budžeta iespējams izvēlēties starp dažādiem pasaulē plaši zināmiem risinājumiem.
Salesforce ir viens no pasaulē populārākajiem CRM risinājumiem ar visaptverošu funkcionalitāti. Tā galvenās priekšrocības ir pārdošanas vadība, klientu apkalpošana, mārketings un analītika, kā arī elastīga pielāgošana dažādām nozarēm.
HubSpot CRM piedāvā bezmaksas pamatfunkcijas un ir piemērots mazākiem uzņēmumiem. Tas nodrošina kontaktu pārvaldību, darījumu uzskaiti, e-pasta automatizāciju un analītikas rīkus.
Zoho CRM ir risinājums ar plašām integrācijas iespējām un darbplūsmu automatizāciju. Papildus pamata CRM funkcijām tas piedāvā integrāciju ar citiem Zoho ekosistēmas produktiem.
Microsoft Dynamics 365 apvieno CRM un ERP funkcionalitāti vienotā platformā. Risinājums nodrošina pārdošanas, mārketinga, klientu apkalpošanas un projektu vadības atbalstu.
Pipedrive CRM ir orientēts uz pārdošanas procesu vadību. Tā priekšrocība ir lietošanas vienkāršība un pārskatāma darījumu vadības plūsma.
CRM sistēmas izvēle ir stratēģisks lēmums, kas ietekmē uzņēmuma efektivitāti ilgtermiņā.
Pirms izvēles ir jāvērtē:
- uzņēmuma specifiskās vajadzības un procesi,
- pieejamais budžets,
- lietotāju skaits un apmācību vajadzības,
- nepieciešamās integrācijas ar citām sistēmām.
Pielāgota CRM izstrāde Latvijā nodrošina risinājumu, kas precīzi atbilst vietējā tirgus prasībām un uzņēmuma specifikai. Ja gatavie risinājumi nav pietiekami, iespējams izstrādāt sistēmu no nulles vai pielāgot esošo platformu.
Iconcept ir izstrādājis vairāk kā 30 CRM sistēmas, kas ir pielāgotas biznesa vajadzībām. Nekustamā īpašuma CRM Segrow ir īpaši pielāgota nekustamo īpašumu nozarei - vienā vietā savadot nekustamā īpašuma datus - tos klientam var nosūtīt Whatsapp kā pdf, publicēt ss.lv un city24.lv, kā arī izmantot savā mājaslapā.
Zemāk redzams piemērs ar bildi CRM izstrādes projektam Segrow:
Līdzīgs piemērs ar CRM sistēmas izstrādes pielāgošanu no Biroja tehnikas servisa:
BTE CRM sistēma ir veidota, lai integrētu vairākus uzņēmumus savstarpēji mijiedarbojoties, lai ražotu vai sniegtu pakalpojumus.
Sazinies ar mums, lai iegūtu CRM risinājumu, kas palielinās efektivitāti un nodrošinās stabilu klientu attiecību pārvaldību.