Tekstiem mājaslapā ir divas būtiskas funkcijas. Pirmkārt, tiem ir jābūt paskaidrojošiem, saprotamiem un jāatbilst uzņēmuma tēlam. Otrkārt, teksts ir lielisks rīks, lai atvestu lietotāju uz lapu caur Google un citām meklētājprogrammām. Strādājot ar SEO auditu, mēs pievēršam uzmanību otrajam punktam. Šeit svarīga ir ne tikai pašu tekstu kvalitāte, bet arī veids, kā tie ir sakārtoti. Var gadīties, ka patiešām lieliski SEO teksti ir pasniegti tik nepareizi, ka tie nepilda savu funkciju.
Kas ir tā formula, kas vienu uzņēmumu paceļ meklēšanas rezultātu augšgalā, bet citu norok otrajā lapā? Tas, protams, ir vairāku faktoru kopums, kas turklāt nemitīgi mainās, jo meklētājprogrammu algoritmi nav statiski.
SEO audita ietvaros veicam lapas tekstu analīzi un sastādam ieteicamo darbu sarakstu, lai uzlabotu rezultātus īsā laikā un nostiprinātu ilgtermiņā.