CRM sistēmas izstrāde

Piedāvājam pielāgotu CRM sistēmu izstrādi un ieviešanu Latvijā. Centralizēti klientu dati, automatizēta pārdošana un uzlabota biznesa vadība ar drošu un pielāgojamu risinājumu.

Vai jūsu uzņēmuma dati ir izkaisīti un zaudējat ieņēmumus?

CRM sistēma ir rīks klientu informācijas centralizēšanai un sakārtošanai. Izkaisīti dati Excel tabulās rada haosu un apgrūtina darbu brīžos, kad nepieciešams vienots risinājums. CRM sistēmā vienuviet ir pārskatāmi klientu kontaktpersonu dati, mijiedarbību vēsture, pārdošanas darījumi un komunikācijas kanāli.

Kad nav vienotas CRM sistēmas:

- Darbiniekiem nav pieejama pilnīga informācija - klientu apkalpošanas kvalitāte krītas.

- Trūkst vienotas datubāzes - pārdošanas komanda nestrādā roku rokā ar mārketingu un citiām nodaļām.

- Reālu datu trūkums - biznesa izaugsmes stratēģija balstās pieņēmumos.

- Finanšu prognozes kļūst neprecīzas, jo vadībai nav skaidru KPI.

Tāpēc uzņēmumi, kas vēlas augt un saglabāt konkurētspēju, izvēlas CRM sistēmu ieviešanu. Tas ir drošākais veids, kā klientu apkalpošanu, pārdošanu un mārketingu pacelt nākamajā līmenī.

Pielāgotu CRM sistēmu izstrāde un ieviešana

CRM sistēmas izstrādājam un ieviešam no nulles, kā arī pielāgojam jau esošus CRM jūsu uzņēmuma specifikai un biznesa vajadzībām. Veiksmīga klientu datu pārvaldības un attiecību vadības sistēma nozīmē ērtu pārvaldību un vienkāršu integrāciju ar citām uzņēmuma sistēmām.

Pielāgoti CRM risinājumi nodrošina:

- Integrāciju ar ERP, e-komerciju, grāmatvedības platformu un citām biznesa sistēmām.

- Individuāli izstrādātu vai pielāgotu esošo klientu attiecību sistēmu, kas precīzi atbilst uzņēmuma procesiem un nozares specifikai.

- Uzlabotu klientu attiecību pārvaldību un atvieglotu ikdienas darbu ilgtermiņā.

CRM sistēma uzņēmumiem ir stratēģisks ieguldījums. CRM apvieno klientu datus, biznesa vadības procesus un analītiku, palīdzot komandām pieņemt pamatotus lēmumus un saglabāt konkurētspēju tirgū.

CRM sistēmu izstrāde - soli pa solim

1. CRM konsultācijas un esošo sistēmu analīze

CRM sistēmu ieviešana sākas ar detalizētu uzņēmuma vajadzību un biznesa procesu analīzi. Mūsu komanda definē CRM prasības un tehnisko dizainu, izmantojot FigJam un Figma rīkus, lai izveidotu precīzu projekta pamatu.

2. CRM plānošana un dizains

CRM izstrādes plānošana ietver skaidri noteiktus posmus, termiņus un resursus. Izstrādājam pielāgotu CRM dizainu, kas atbilst jūsu zīmolam un nodrošina intuitīvu lietotāja pieredzi visiem darbiniekiem.

3. CRM pielāgošana un izstrāde

Programmētāju komanda izstrādā individuālu CRM risinājumu, kas precīzi pielāgots jūsu biznesa prasībām. Izmantojam modernas tehnoloģijas, lai nodrošinātu drošu, ātru un mērogojamu sistēmas darbību.

4. CRM testēšana un kvalitātes nodrošināšana

Izstrādātā CRM sistēma tiek rūpīgi testēta, pārbaudot funkcionalitāti, drošību un lietojamību. Testēšanā iesaistām arī jūsu uzņēmuma darbiniekus, lai pārliecinātos, ka risinājums ir efektīvs un saprotams reālajā ikdienas darbā.

5. CRM ieviešana un darbinieku apmācība

Pēc testēšanas CRM sistēma tiek ieviesta uzņēmuma ikdienā. Mēs nodrošinām darbinieku apmācību, lai ikviens ātri apgūtu jauno rīku un varētu no tā gūt maksimālu vērtību jau pirmajās nedēļās.

Populārākie CRM risinājumi

Eksistē jau gatavi CRM ražotāji, kurus iespējams pielāgot. Tie piedāvā plašu funkcionalitāti un elastību atkarībā no uzņēmuma vajadzībām. Zemāk apskatāmi populārākie produkti un to stiprās puses.

Salesforce - ļoti jaudīgs un plaši pazīstams CRM risinājums ar pārdošanas, klientu apkalpošanas, mārketinga un analītikas moduļiem. Plašā funkcionalitāte bieži rada sarežģījumus un augstākas izmaksas uzņēmumiem, kuri izmanto tikai nelielu daļu no sistēmas iespējām.

HubSpot CRM - viegli lietojams risinājums, turklāt virkne funkciju pieejamas arī bezmaksas versijā, kas padara to populāru mazāku komandu vidū. Būtiskākas funkcijas pieejamas tikai maksas līmeņos, un, pieaugot prasībām, izmaksas ātri kļūst ievērojamas.

Zoho CRM - nodrošina plašu funkcionalitāti ar pārdošanas, mārketinga un klientu apkalpošanas rīkiem, kā arī darbplūsmu automatizāciju. Atsevišķu uzņēmumu specifika varētu prasīt pielāgošanos sistēmas loģikai, kas ierobežo elastību nestandarta procesiem.

Microsoft Dynamics 365 - apvieno CRM un ERP iespējas vienā platformā, kas piemērota lieliem uzņēmumiem. Ieviešanas process gan parasti ir ilgs, resursietilpīgs un prasa lielu budžetu.

Pipedrive - ļoti pārskatāms un ērts risinājums pārdošanas komandām, īpaši pārdošanas un mārketinga piltuves pārvaldībai. Vienlaikus aptver šauru funkcionalitāti un nebūs piemērots plašākai biznesa vadībai.

Kad izvēlēties pielāgotu CRM risinājumu?

Populārākās CRM sistēmas ir spēcīgi rīki ar plašu funkcionalitāti, tomēr tās veidotas universālam pielietojumam. Latvijas uzņēmumiem bieži nepieciešams risinājums, kas ņem vērā vietējās biznesa īpatnības, integrācijas ar jau esošām sistēmām un specifiskus procesus.

Mēs izstrādājam un ieviešam pielāgotas CRM sistēmas Latvijā, kas apvieno globālo risinājumu priekšrocības ar vietējo tirgu zināšanām un individuālu pieeju.

Segrow.com - Latvijā izstrādāts klientu attiecību vadības sistēma, kas specializējas nekustamo īpašumu jomā.

Biroja Tehnikas Eksperts CRM & ERP - no nulles veidota klientu attiecību vadības sistēma informācijas apstrādei, uzskaitei un analīzei. Rīks nodrošina grāmatvedības uzskaiti, darba uzdevumu nodošanu, mēra servisa pakalpojumu sniegšanu un darbinieku efektivitāti.

Arī mūsu komandai nav sveša CRM sistēmas izveide. Esam tās radījuši speciāli mūsu klientiem, piemēram, segrow.com, kas ir CRM Latvijas nekustamā īpašuma aģentiem. Lai izvēlētos labāko CRM sistēmu, ir svarīgi izvērtēt uzņēmuma vajadzības, budžetu, lietotāju skaitu un citus faktorus. Neatkarīgi, no tā, kāda veida CRM sistēma jums vajadzīga, uzticiet tās izveidi mums – mēs parūpēsimies par efektīvu rezultātu! Sazinieties ar mums pa e-pastu info@iconcept.lv vai zvaniet pa tālruni +371 67 288 887.

BUJ

Kas ir CRM sistēma?

CRM sistēma ir uzņēmuma rīks klientu attiecību pārvaldībai. Tā centralizē visu informāciju par klientiem - kontaktus, saziņu, rēķinus un papildus datus, lai vairs nebūtu jāmeklē pa e-pastiem, kas bija konkrētais klients.

Cik maksā CRM ieviešana?

CRM cena svārstās no 9 € līdz pat vairāk nekā 100 000 €, atkarībā no vajadzībām un ieviešanas mēroga. Var nomāt gatavu CRM risinājumu (ap 20€ mēnesī), gan izstrādāt individuālu CRM risinājumu.

Kam nepieciešama CRM sistēma?

CRM sistēmas ir īpaši vērtīgas vidējiem un lieliem uzņēmumiem ar lielu klientu apjomu - pārdošanas, mārketinga, pakalpojumu un apdrošināšanas jomā. Arī mazie uzņēmumi gūst būtiskus ieguvumus biznesa attīstībai, uzlabojot klientu apkalpošanu un pārdošanas efektivitāti.

Vai CRM sistēma ir pielāgojama specifiskām uzņēmuma vajadzībām?

Jā, mūsdienu CRM risinājumi ir elastīgi un viegli pielāgojami. Tos var konfigurēt atbilstoši konkrētai nozarei, integrēt ar ERP sistēmu, e-komercijas vai citiem rīkiem, ko uzņēmums jau izmanto.

Vai CRM sistēma ir piemērota arī mazajiem uzņēmumiem?

Jā, CRM risinājumi palīdz mazajiem uzņēmumiem strukturēt klientu datus, uzlabot komunikāciju un pārvaldīt pārdošanas procesus efektīvāk. Tas ļauj ietaupīt laiku un resursus, un veicina uzņēmuma izaugsmi.

Individuāli digitālās vides risinājumi Jūsu biznesa panākumiem
Klientu atsauksmes
"Viennozīmīgi esam apmierināti ar sadarbību – galvenais sistēma strādā, komunikācija ir operatīva, darbs padarīts kvalitatīvi. Vajadzībām tiek piemeklēti optimālākie risinājumi, kas būtu gan ērti lietošanā, gan finansiāli izdevīgi." - Linda Riekstiņa-Šnore
SIA "Snores brand Ette Tete"