CRM sistēma

Jūsu bizness ir izaudzis tiktāl, ka nepieciešams rīks, lai uzkrātu un pārvaldītu informāciju par pircējiem un viņu darbībām interneta vietnē? Tad esat nonācis pareizajā vietā un laikā – šis ir brīdis, kad jums vajadzīga CRM sistēma, un mēs to palīdzēsim ieviest kvalitatīvi un operatīvi!

Kas ir CRM sistēma?

CRM sistēma ir programmatūras rīks, kas palīdz uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt un uzlabot attiecības ar klientiem. Tā centralizē un organizē informāciju par klientiem, ietverot datus par: 

  • klientu kontaktinformāciju;

  • mijiedarbību vēsturi;

  • pārdošanas darījumiem;

  • komunikācijas kanāliem. 

CRM sistēmas galvenie mērķi ir uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, palielināt pārdošanas apjomus un optimizēt mārketinga stratēģijas. 

ICT piedāvājumā – gan CRM sistēmas izstrāde no nulles, gan tās pielāgošana

Tā kā esam CRM sistēmas izstrādājuši jau iepriekš, zinām, ka ir svarīgi, lai tā būtu ērti pārvaldāma un labi savienojama ar jau esošajiem risinājumiem. Tāpēc sāksim ar to, vai varam pielāgot kādu jau gatavu klientu vadības rīku, vai arī specifisku vajadzību realizēšanai CRM sistēma jābūvē no nulles.


Pielāgotu CRM sistēmu izstrādes programmēšanas pakalpojums ir veidots, lai nodrošinātu uzņēmumiem un organizācijām visaptverošu un efektīvu risinājumu to klientu attiecību pārvaldībai. Mēs specializējamies CRM (klientu attiecību pārvaldības) un ERP (resursu vadības pārvaldības) sistēmu izstrādē un pielāgošanā atbilstoši klienta individuālajām vajadzībām un biznesa prasībām.

CRM sistēmas izveide: soli pa solim

1. solis: konsultācijas un analīze

Mūsu pieredzējusī  komanda uzklausīs un izpētīs jūsu uzņēmuma vai organizācijas specifiskās vajadzības un mērķus. Mēs veiksim detalizētu analīzi, lai saprastu jūsu biznesa procesus un identificētu, kā pielāgota CRM sistēma varētu tos uzlabot. Gadu gaitā ir pierādījies, ka ļoti efektīvs veids, kā izstrādāt CRM sistēmas, ir sākt ar tehnisko dizainu un prasību definēšanu, izmantojot vizuālos rīkus FigJam un Figma.

2. solis: izstrādes plānošana un dizains

Pēc analīzes mēs sagatavosim izstrādes plānu, kurā ietverti svarīgie posmi, laika grafiks un resursu piešķiršana. Mēs izstrādāsim pielāgotu dizainu, kas atbildīs jūsu uzņēmuma identitātei un sniegs lietotājiem intuitīvu un ērti lietojamu saskarni.

3. solis: pielāgošana un izstrāde

Mūsu programmētāju komandas pavadībā tiks uzsākta CRM sistēmas izstrāde, pielāgojot to konkrētajām prasībām. Mēs izmantosim modernas programmēšanas valodas un tehnoloģijas, lai nodrošinātu augstu kvalitāti un efektīvu darbību.

4. solis: testēšana un kvalitātes nodrošināšana

Pēc pielāgošanas un izstrādes veikšanas mēs rūpīgi testēsim izveidoto CRM sistēmu, lai nodrošinātu tās pilnvērtīgu darbību, drošību un atbilstību jūsu prasībām. Testēšanas fāzē iesaistīsim arī svarīgākos darbiniekus, lai būtu droši, ka izstrādātā CRM sistēma ir saprotama un efektīva.

5. solis: Ieviešana un apmācība

Pēc veiksmīgas testēšanas un kvalitātes nodrošināšanas CRM sistēma tiks ieviesta jūsu uzņēmumā vai organizācijā. Vienlaikus ir būtiski iepazīstināt ar jauno sistēmu darbiniekus, kas līdz šim nav piedalījušies projekta izstrādē.

Kādas gatavas CRM sistēmas ir pieejamas?

Eksistē jau gatavi CRM sistēmu ražotāji, kurus atliek tikai pielāgot. Ir daudz labu CRM sistēmu produktu, kas piedāvā dažādas funkcijas un pielāgojamību atkarībā no uzņēmuma vajadzībām. Šeit ir daži no populārākajiem un labākajiem CRM sistēmu produktiem, kas ir plaši izmantoti uzņēmējdarbībā:

  • Salesforce – viens no vadošajiem CRM risinājumiem ar plašu funkcionalitāti, tai skaitā pārdošanas pārvaldību, klientu apkalpošanu, mārketingu un analītiku. Tas ir pazīstams ar savu lietotājam draudzīgo interfeisu un elastīgumu pielāgoties dažādām nozarēm un uzņēmumu vajadzībām;

  • HubSpot CRM – bezmaksas un viegli lietojama CRM sistēma, kas nodrošina iespējas pārdošanas, mārketinga un klientu apkalpošanas pārvaldībai. Tā piedāvā dažādas funkcijas, piemēram, kontaktu un darījumu pārvaldību, e-pasta automatizāciju un analītiku;

  • Zoho CRM – vēl viens populārs CRM risinājums ar plašu funkcionalitāti un pielāgojamību. Tas ietver pārdošanas, mārketinga un klientu apkalpošanas rīkus, kā arī darbplūsmu automatizāciju un analītiku. Zoho CRM piedāvā arī integrācijas ar citiem Zoho uzņēmuma produktiem;

  • Microsoft Dynamics 365 – pilnīga uzņēmumu lietotņu platforma, kas ietver CRM funkcionalitāti kopā ar citiem uzņēmuma resursu plānošanas un vadības risinājumiem. Tas nodrošina iespējas pārdošanas, mārketinga, klientu apkalpošanas un projektu pārvaldības jomās;

  • Pipedrive – CRM sistēma ar fokusu uz pārdošanas procesu, kas ļauj organizēt un pārvaldīt pārdošanas darījumus. Tā ir pazīstama ar savu lietotājam draudzīgo interfeisu un vienkāršo, intuitīvo pielietojumu.


Arī mūsu komandai nav sveša CRM sistēmas izveide. Esam tās radījuši speciāli mūsu klientiem, piemēram, segrow.com, kas ir CRM Latvijas nekustamā īpašuma aģentiem. Lai izvēlētos labāko CRM sistēmu, ir svarīgi izvērtēt uzņēmuma vajadzības, budžetu, lietotāju skaitu un citus faktorus. Neatkarīgi, no tā, kāda veida CRM sistēma jums vajadzīga, uzticiet tās izveidi mums – mēs parūpēsimies par efektīvu rezultātu! Sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvaniet pa tālruni +371 67 288 887.

BUJ
Cik uzņēmumam izmaksā CRM sistēma?

Atbilde uz šo jautājumu ir atkarīga no dažādiem aspektiem – vai sistēma tikai jāpielāgo vai jāveido no nulles, kāds būs lietotāju skaits, cik daudz dati tiks uzglabāti, u. c. Precīzu atbildi spēsim sniegt pēc konsultācijas.

Kādas ir CRM sistēmu galvenās priekšrocības?

Galvenie šo sistēmu plusi ir efektīva klientu datu pārvaldība, uzlabota komunikācija starp komandām, pārdošanas procesa automatizācija un uzlabots klientu apkalpošanas līmenis. Tas palīdz veidot ilgtermiņa attiecības ar klientu un palielināt uzņēmuma ienākumus.

Kuri uzņēmumi gūst vislielāko labumu no CRM sistēmu izmantošanas?

CRM sistēmas ir īpaši noderīgas uzņēmumiem, kas darbojas nozarēs ar lielu klientu apjomu, piemēram, pārdošanas, mārketinga, pakalpojumu sniegšanas vai apdrošināšanas jomā. Taču arī mazie un vidējie uzņēmumi var gūt būtiskus ieguvumus, uzlabojot klientu apkalpošanu un pārdošanas procesus.

Vai CRM sistēma ir pielāgojama specifiskām uzņēmuma vajadzībām?

Jā, lielākā daļa mūsdienu CRM sistēmu ir elastīgas un pielāgojamas, lai atbilstu konkrēta uzņēmuma vajadzībām. Dažas no tām piedāvā specifiskus risinājumus konkrētas nozares uzņēmumiem, kā arī iespēju integrēt citas platformas vai rīkus, ko uzņēmums jau izmanto.

Vai CRM sistēma ir piemērota arī mazajiem uzņēmumiem?

Pilnīgi noteikti. Mazie uzņēmumi var izmantot CRM sistēmu, lai strukturētu klientu datus, uzlabotu komunikāciju un efektīvāk pārvaldītu pārdošanas procesus. Tas var palīdzēt ietaupīt laiku un resursus un veicināt uzņēmuma izaugsmi.

Individuāli digitālās vides risinājumi Jūsu biznesa panākumiem
Klientu atsauksmes
"Viennozīmīgi esam apmierināti ar sadarbību – galvenais sistēma strādā, komunikācija ir operatīva, darbs padarīts kvalitatīvi. Vajadzībām tiek piemeklēti optimālākie risinājumi, kas būtu gan ērti lietošanā, gan finansiāli izdevīgi." - Linda Riekstiņa-Šnore
SIA "Snores brand Ette Tete"